Geschreven door: Dimitri Zafiriadis, 05-01-2021 2021 is net begonnen, dit geeft Brouwerij Eleven uit Utrecht duidelijk frisse moed en energie. Het logo is geüpgrade, en dit zal voortaan in verschillende kleurstellingen voorbij komen. Brouwerij Eleven start 2021 in ieder geval fris.
Nadat Loes en Kevin net op de valreep van 2020 de crowdfunding voor 100% gevuld hebben, beginnen ze 2021 met volle moed. De bedoeling is dat ze naast de capaciteit van de brouwerij verdubbelen, ook een brouwbar openen.
Proeflokaal
Na 3,5 jaar durven Loes en Kevin van Brouwerij Eleven uit Utrecht de volgende stap te nemen. Deze jonge mensen stralen enthousiasme en plezier uit. Dit enthousiasme en plezier is ook terug te vinden in hun bieren. De dromen die stiekem voorafgaand aan dit avontuur hadden, beginnen nu wel serieuze vormen aan te nemen. De plannen voor de Brouwbar worden gesmeden, net zoals ze brouwcapaciteit willen verdubbelen.
Blikkenlijn
Wat ook nog door de hoofden spookt, is een blikken-afvul-lijn. Dit is wel een serieuze investering, maar tegenwoordig zijn we ook in Nederland wel gewend aan mooi bier in blik. Er gaan steeds meer brouwerijen afvullen op blik, waarom dat is lees je hier. Ook Brouwerij Eleven zou dit graag willen door middel van een eigen blikkenlijn.
Brouwerij Eleven start 2021 fris
De upgrade van het logo is de start van een aantal veranderingen waar ze het laatste half jaar al op aan het broeden waren. De verdubbeling van de brouwcapaciteit en de opening van de brouwbar zijn de stappen als eerste gezet zouden moeten worden.
Wil je nog meer te weten komen over Brouwerij Eleven uit Utrecht? Twijfel niet, en klik hier.
